Cara Efektif Nak Buang Angin Dalam Badan

Cara Efektif Nak Buang Angin Dalam Badan




Di bawah ini adalah  petua yang dapat aku kutip tentang cara yang kemungkinan besar boleh buang angin dalam badan.
1..  bekam..boleh hilang kan jugak..tapi sakit sikit kot
2.   makan ubat lah
3.   mak aku kate kunyah halia
4.   pergi mengurut
5.   ambil minyak hangat sapu tang pelipat bawah peha,bawah peha dan     belakang buku lali
6.   buat urutan kaki
7.   kalau dapat, hindarkan pengambilan daging merah, lembu, kambing.
8.   buat sementara kurangkan makan kekacang kecuali soya
9.   kurangkan minum teh susu, nescafe, horlick
10. banyakkan air masak, teh o’ nipis, kopi o’ nipis
Boleh try yang ni dulu !!! x berkesan boleh call saya 019 4003163 untuk mengetahui rahsia Penawar sakit angin yang pernah aku alami...

Comments

  1. daging kesukaan aku.rugi x leh mkn.susu pun xleh minum.

    ReplyDelete
  2. Urut memang terbaik!

    Www.adaa-inspiration.com

    ReplyDelete
  3. Urut memang terbaik!

    Www.adaa-inspiration.com

    ReplyDelete
  4. Urut memang terbaik!

    Www.adaa-inspiration.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Doa untuk buang angin badan.

Apa itu Medu Angin ?