Gel serbaguna ini membantuku bila kena serangan angin

Produk yang murah tapi memang sangat berkesan bagi mengurang serangan angin dalam badan .Caranya amat mudah hanya sapu pada perut,dada,belakang & lubang punggung .MEMANG BEST sebab kentut besar rasa macam belon dicucuk jarum ... Selain angin,produk ini memang multi purpose antaranya terkena minyak panas ,melecur ,sakit lutut ,asma dan byk lagi lahh...




GEL SERBAGUNA INI TERBAIK



Kebanyakan Wanita dan Lelaki dewasa ini mengalami masalah obesiti dan kegemukan. Untuk mengatasi masalah ini dan memberi lebih pilihan kepada pengguna, kami bawakan satu lagi produk iaitu Elissda Massage Gel. Ia bukan sahaja mampu membantu membakar lemak tetapi mempunyai pelbagai kegunaan lain seperti melegakan sakit perut, senggugut, kulit melecur dan sebagainya.

Gel Elissda membantu menyingkirkan dan membakar lemak yang berlebihan di perut serta di bahagian tubuh badan yang mempunyai lemak berlebihan. Membantu menghalang pembentukan lemak serta mengeluarkan angin dalam badan dan mencairkan semula darah dalam sistem pembuluh darah. Amat sesuai bagi ibu selepas bersalin untuk membantu menghilangkan kesan bergaris pada bahagian perut serta mendapat kembali bentuk badan yang menawan.

Ini Cara Penggunaan


Oleh itu aku pun mengambil keputusan menjadi pengedar produk ini sebab memang kak ni pernah offer aku jadi pengedarnya tp pada masa tu tgk produk Gel ni macam cap ayam aje tapi bila terkena penangan angin cap ayam pun cap ayam lah janji sakit angin aku berkurang ..

So sekarang saya antara pengedar teraktif ...maklum lah testimoni sendiri dan Kepakaran saya plak dalam online bisnes so memudahkan aku memasarkan produk ini.. TERBAIK - 0194003163






Comments

Popular posts from this blog

Doa untuk buang angin badan.

Apa itu Medu Angin ?