Nasihat doktor Homeopathy

Pelbagai cara perubatan aku cuba termasuk lah kaedah perubatan homeopathy ....Bila mai sakit ni duit keluar macam air aje ... kena bayaran rm40.00 tapi saya nak kongsi kan apa yang Dr Azizul
nasihat pada aku... masalah angin ni berpunca dari apa yang kita makan dan masalah penghadaman perut kita so Dr Nasihat aku

1) Kurang mkan ayam @ daging kalau boleh seminggu sekali aje boleh makan
2) Milo @ kopi kalau boleh berhenti dulu
3) Banyak minum air suam
4) Sayur yang berangin kena elakkan
5) Susu lembu kena elakkan TAPI susu kambing memang terbaik ..seeloknya jenama Hi-goat
6) kurang makanan berminyak & pedas


Bila saya cuba kaedah pemakanan seperti diatas memang berkurang sakit angin dalam badan ku ...malah berat pun turun ...BESTKAN tp sampai bila ??? makan balik mmg terasa angin coming back... ubat PUSAT PERUBATAN HOMEOPATHY tak menyembuh penyakit ku tanpa izin ALLAH so aku ikhtiar cara lain pulak BEKAM

Comments

Popular posts from this blog

Doa untuk buang angin badan.

Apa itu Medu Angin ?