Angin badan dan darah tinggi.

Angin badan adalah antara punca yang menyebabkan anda alami masalah darah tinggi. Secara saintifiknya angin badan terjadi apabila urat – urat darah dan urat saraf tidak mampu menjalankan tugas dengan baik.

Ianya boleh jadi urat darah yang berlipat – lipat sehingga tertutup atau  urat darah yang tertutup di sebabkan lemak berlebihan pada kulit atau urat saraf yang rosak di mana ia tidak menghantar maklumat yang sepatutnya kepada tubuh badan dan menyebabkan anda selalu alami mood swing.
Angin badan jika di  biarkan boleh menyebabkan diri anda alami masalah darah tinggi. Walaupun tidak pernah di buktikan secara praktikalnya, secara teorinya angin badan memang boleh beri anda masalah darah tinggi.
Angin badan yang terlalu banyak akan menyebabkan anda rasa tertekan. Apabila anda rasa tertekan, masalah akan jadi lebih teruk. Contohnya angin badan yang menyerang seseorang yang mengalami masalah obesiti akan menyebabkan dia makan lebih banyak di sebabkan rasa tertekan. Akibatnya masalah akan jadi lebih teruk.
Angin badan yang berpunca dari aliran darah yang tidak baik akan menyebabkan lebih banyak berlaku masalah pada salur – salur darah. Akhirnya anda akan rasa lebih cepat kebas dan rasa lemah – lemah anggota badan. Akibatnya tekanan darah di dalam diri anda akan jadi lebih tinggi tanpa anda sedar.
Jika anda ingin hidup sihat dan bebas dari pengaruh penyakit tekanan darah tinggi, anda perlu singkirkan angin badan anda. Antara cara paling mudah untuk anda singkirkan angin badan adalah dengan mencuba Produk Buang Angin Badan (Klik sini)

Comments

Popular posts from this blog

Doa untuk buang angin badan.

Apa itu Medu Angin ?