Minuman untuk buang angin badan.


Selain makanan, anda juga boleh buang angin badan dengan mengawal minuman yang anda minum. Pada zaman sekarang anda pasti biasa minum air bekarbonat, air kotak, air kordial, air buah atau air kopi. Kepelbagaian jenis air ini pasti menyukarkan anda untuk mengawal minuman anda kerana hati anda sentiasa teringin untuk merasai air – air selain air suam.

Untuk bantu anda buang angin badan, berikut saya senaraikan tip mengawal minuman untuk anda ikut
  • Jangan minum air kopi pada setiap hari. Ramai orang rasa ketagih terhadap air kopi dan ia sebenarnya membuatkan sakit angin badan anda bertambah teruk terutama apabila anda tidak dapat bekalan air kopi.
  • Jangan amalkan minum minuman sejuk terlalu kerap kerana minuman sejuk akan lemahkan jiwa anda secara perlahan – lahan. Anda lebih mudah untuk terima sakit angin badan jika diri anda sudah sebati dengan air sejuk.
  • Pastikan anda minum air suam setiap satu jam setengah atau dua jam sekali supaya badan anda sentiasa penuh dengan air.
  • Setiap kali anda bangun dari tidur pada pagi hari, pastikan anda minum segelas atau dua gelas air suam. Minuman ini akan bantu anda untuk segarkan kembali organ – organ dalaman. Apabila organ dalaman berada pada tahap yang terbaik, anda tidak akan di serang angin badan.
  • Minum air susu sebelum tidur supaya badan anda rasa cergas apabila anda bangun tidur di pagi hari. Air susu akan bekalkan anda zat – zat yang di perlukan badan anda dan badan anda akan gunakan zat tersebut ketika anda tidur.
Dapatkan produk Buang Angin Badan di (Klik sini) Pakej Buang Angin Badan.

Comments

Popular posts from this blog

Doa untuk buang angin badan.

Apa itu Medu Angin ?